tisdag 30 augusti 2011

En liten uppdatering av min to do list

  1. Shoppingkasse
  2. Tallrikstabletter
  3. Bröd och fruktkorgar
  4. Bebisskor
  5. Virkade blommor
  6. Handledsvärmare
  7. Rundsjal
  8. Pippitröja/seglartröja
  9. Pannband
  10. Seglartröja till mig själv
  11. Mössa till brorsan
  12. Mormorsfilt
  13. Snabbstickad väst/kofta
  14. Fodral till stickor
Handledsvärmare har jag gjort ett par och även ett fodral till mina stickor. Så himla skönt med ordning på stickorna. Så himla mycket lättare att hitta och jag behöver inte längre gräva i min föredetta Ikea-påse med garn en kvart för att hitta en virknål.

Har också organiserat lite bland mitt garn. Var på Ikea förra veckan och då inhandlades lådor till mitt garn. Så nu är det lite mer organiserat kaos vilket känns bra. 


Jag är helt klart kär i mitt underbara stickfodral. Får se om det kanske blir ett par till julmarknaden också.

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar