torsdag 4 augusti 2011

Update

Har fått låna mammas symaskin! Kalasbra, så nu ska jag göra shoppingkassar inom kort tänkte jag. Sen ska jag också passa på att sy på lite nametags på mössor och dyl. Dock så är det ett himla jobb eftersom jag har sådär 50+ mössor och en massa annat liggande.

Sen har jag beslutsångest. I helgen var tanken att jag och min kjereste skulle åka till stugan, dock så är han sjuk nu och nu funderar jag på om jag kanske ska åka dit själv. Det skulle verkligen vara hur skönt som helst, men kanske lite tyst och ensamt. Men det visar sig hur det blir. Hur som helst så har jag stugabstinens på högsta nivå så kanske blir det att jag åker dit oavsett bara för att stilla mitt abstinens lite. Och ja, jag har kollat alldeles för mycket på Sommar med Ernst de senaste dagarna.

Sen är det ju faktiskt himla mysigt i stugan och bara sitta och lyssna på sommar i p1 med en stickning och fågelkvitter funkar ju liksom helt okej. Och förövrigt så vet jag om att jag har en mental ålder på typ 80+ när jag egentligen är 20+ men vad gör väl det. I love it!

Ikväll blir det bara mys i soffan med pippitröjan och nån film eller lost. Har bara pyyyyyttelite kvar på framstycket sen blir det ärmarna som ska göras. Men förmodligen gör jag shoppingkassarna ikväll. Vi får se vilket humör jag är på när jag kommit hem.

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar