tisdag 4 oktober 2011

Sittdynor och två lediga dagar

Nu börjar min ledighet lida mot sitt slut, men det har verkligen varit jätteskönt. Virkat två stycken sittdynor varav den ena tovade jag idag. Har också gjort två par babyconverse, städat hela lägenheten, lagat ett storkok med köttfärssås, avnjutit ett fotbad och sett både Bridget Jones och Vänner. Sen har jag firat kanelbullens dag med två bullar och en kopp kaffe :)

Den tovade sittdynan ligger just nu på torkning. Tycker i alla fall att det blev bra!

Den julröda och vita sittdynan in action. Nu är den dock klar, men jag väntar med att tova den tills jag gjort några till.


Babyconversen, dock så tog garnet slut så jag har inte fått till några skosnören än, men de är söta som socker! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det lite mer virkande/stickande och kikande på någon mysig film innan jag lägger mig. :)

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar