lördag 20 augusti 2011

To do list - update

Då tar vi en liten uppdatering av min lilla to do list. Pippitröjan kryssar jag för eftersom det bara är småpill kvar. Jag har också lagt till koftan jag visade härom dagen. Och nu satsar jag nog på att göra klart den samt fixa en mössa till brorsan. Bortsett från koftan och mössan så lär det bli lite småpillande med exempelvis mormorsrutorna också.
Men högsta prio känns som mössan till bror, och nu när det börjar bli höst och kallt så känns det roligare att hålla på med mössor igen. Har lite svårt att göra mössor på sommaren eftersom de bara får ligga och vänta. Men nu när vi går mot kallare tider kommer i samma takt mycket inspiration för hösten och vintern. Vintern är ju faktiskt min favoritårstid, bortsett från högsommar som jag iofs bara älskar mest om det är en varm och solig sommar och jag är ledig. Vilket aldrig händer här i Jämtland så då är ändå vintern kvar sm favorit.
  1. Shoppingkasse
  2. Tallrikstabletter
  3. Bröd och fruktkorgar
  4. Bebisskor
  5. Virkade blommor
  6. Handledsvärmare
  7. Rundsjal
  8. Pippitröja/seglartröja
  9. Pannband
  10. Seglartröja till mig själv
  11. Mössa till brorsan
  12. Mormorsfilt
  13. Snabbstickad väst/kofta
/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar