måndag 15 augusti 2011

Bortkastad helg

Usch vilken måndagsångest jag har. Mest för att jag har kastad bort hela helgen. Var ut i fredags och det resulterade i att jag sov bort precis hela lördagen och även stora delar av gårdagen. Mycket hade nog att göra med att jag haft världens sömnbrist hela förra veckan. Men ändå. Känns inge kul alls. Dock så har jag ändå fått några mormorsrutor gjorda. Men jag hade tänkt försöka göra klart pippitröjan i helgen så det känns som sagt inte alls kul.

Nästa helg jobbar jag så nu är det en och en halv vecka tills jag får helg nästa gång. Bleeeh. Aja, ska försöka tänka positivt ändå. Jag kan ju inte göra nåt åt saken, och jag fick ju ändå sova vilket jag längtade efter hela förra veckan. Sen har jag ju kvällarna och onsdag då jag är ledig så då får jag ta igen och ta vara på min ledighet.

Dessutom så åkte familjen till stugan i lördags, vilket jag också hade velat, men var så trött så jag orkade inte. Snacka om ångest nu.

Hur som helst så har jag nu gjort drygt 25 rutor och det är alltså en fjärdedel om man ser till en filt. Har inte bestämt mig om det blir en filt eller överkast än, men det får jag se när jag gjort lite mer. Snyggt blir det i alla fall :)

Ikväll blir det bara lugnt och stickning/virkning i soffan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar