lördag 27 augusti 2011

Ett foto i timmen

Tänkte ge mig på fenomenet ett foto i timmen så här följer min dag i bilder. :)


08:00 Nyvaken och allt annat än snygg, men vem är snygg nyvaken? :P
09:00 Jag och mamma flyttade ved och drack kaffe


10:00 Frukost på altanen

11:00 Plockade lite blåbär och lingon

12:00-13:00 Metade nere vid bryggan. Ingen fisk blev det

14:00 MIG med mamma, jag vann såklart :)

15:00 Dags att åka hem


16:00 Började sy på ett nytt projekt

17:00 Fodralet klart! Skönt med lite ordning på alla stickor och virknålar :)

18:00 Stickade på bakstycket av koftan och kollade på Mcleods döttrar

19:00 Både bakstycket och kragen till koftan klar :)

20:00 Tar mig en kopp kvällskaffe och stickar klart handledsvärmare

21:00 Handledsvärmarna är klara

Resten av kvällen ska jag bara äta popcorn, kolla på film och sticka lite. Får se vad det blir jag stickar härnäst, men jag tar en minipaus för dagen med koftan i alla fall. :) Sen blir det en tidig kväll, trött redan nu så sängen väntar ganska snart.

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar