tisdag 1 november 2011

Your song

Det var en härlig helg i storstan, fyndade lite garn till några handledsvärmare. Alpackagarn nämligen som jag använt till de jag gjort tidigare, men som tyvärr inte finns att köpa här hemma längre så hittade jag det i Stockholm och dessutom så var det på rea. Kan det bli bättre än så? :)

Igår var jag hemma med huvudvärk. Fick klart sjalen dock. Nu ska det dock göras fransar till den innan den är klar, men det ska jag såklart fixa snart :) Är dock redan helt såld på mönstret och jag börjar förstå varför min kära mamma gör dessa på löpande band.

Nu ska jag hem till min hubbie och kolla på nån tv-serie eller film och virka sittdyna och handledsvärmare. Imorgon är det exakt en månad kvar till julmarknaden så det gäller att ligga i lite nu på slutspurten :)

Idag är jag kärleksfull av mig. Your song ska jag gifta mig till. Så enkelt är det.

Bilden snodd från google.
Men nu ska jag som sagt bege mig till gubben och virka tills fingrarna glöder :)

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar