lördag 12 november 2011

Moselland Organic

Idag börjar jag jobba 06:00, hade världens problem med att skrapa rutorna på bilen igår, så jag började såklart gå ut till bilen 50 min innan jag började, alltså 05:10. Tio minuter senare var jag klar och insåg att det inte alls var lika illa som gårdagen. Igår var det nämligen klisteris som satt fast på bilen typ. Skrapade och skrapade i fem min, då hade jag kanske fått fram ett litet kikhål på en dm.

Men men. Jobb var det som sagt, brukar vara rätt lugnt på helgerna, speciellt på förmiddagarna då alla ligger och sover precis som man ska. Men det klagar jag inte över för då får jag lite tid över att sticka! :)

Ikväll blir det precis samma sak som igår, virka tomtar och dega i soffan. Kanske unnar jag mig ett till glas vin också, det var ju så otroligt gott! Och då kan jag meddela att jag sällan njuter av ett helt glas vin, bara kanske två första slurkarna, här var det njutning all the way. Moselland Organic 2010 heter det iaf.


Oj vad jag babblar på.  Men nu väntar som sagt jobb. Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar