fredag 25 november 2011

Bråda dagar i tomteverkstan

Nu har jag helg och nu ska det bli effektivitet mina vänner. Planerar att i alla fall göra ett ärligt försök att få klart allting jag vill ha klart innan julmarknaden. Det ska virkas 9 stycken tomtar, sys på namnlappar, sys på handtag på shoppingkassar, virkas två sittdynor, sticka minst en sjal, och ja. Det är säkert något jag har glömt, men det är i korta drag vad jag ska spendera min helg med att göra.

Dock så känns det som att det ändå kan bli relativt genomförbart, såklart kommer jag inte hinna med precis allt, men det mesta. Första prio är dock tomtarna och handtag på shoppingkassar, sen måste jag fixa sittdynorna också så jag kan tova dessa och så de får torka i lugn och ro sen. Men jag tror på mig själv, och med kaffe, glögg och lite annat mumma så ska det absolut gå bra :)

Nu ska jag dock ta en vända på några affärer och inhandla lite julpynt, sen börjar en underbar helg bestående av enbart pysslande :)

Gammal bild, men mest så ni ska se var jag kommer befinna mig :P
Så nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar