lördag 5 november 2011

Let it snow!

Nu vill jag ha snö. NU! Det känns som att det var väldigt länge sen snön var så här sen. Men som sagt. Lite snö hade varit mysigt! :)

Har varit hemma med hortons huvudvärk två dagar. Legat helt utslagen, men som tur är så blir det oftast bättre efter ett par timmar. Har dock inte orkat med något avancerat, men jag har fått till två par handledsvärmare i alla fall. Börjat kolla på Glee har jag också. Väldigt lagom serie när man inte vill ha nåt så avancerat.

Idag jobbar jag fem timmar. Slutar halv tre och då blir det att virka lite sen ska jag bli bjuden på tacos av pappa. Imorgon blir det en heldag med virkning och chill i soffan. Förhoppningsvis slipper jag hortons ett tag framöver nu. Är så less på att ha ont i huvudet nu.

Bilder på lite grejer kommer i eftermiddag! :)

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar