måndag 28 november 2011

Tiden springer förbi!

Tänk vad fort tiden går. Den här veckan är det ju julmarknad! Som jag har längtat. På fredag klockan 11:00 öppnar dörrarna och mer kan du läsa här. Jag kommer att stå i gränden :)
Hoppas att snön kan få ligga kvar lite i alla fall.

Igår hade jag en lugn och skön dag. Jag virkade tomtar, en sittdyna, bakade 82 cookies och småfixade lite. Glögg drack jag på kvällen och det uppskattades! Duvenkrooks glögg blev det. Tycker att Blossas kan vara lite i sötaste laget så jag provade duvenkrooks vanliga, brukar annars dricka deras hjortronglögg, men den vanliga var riktigt god. Inte alls för söt :)

Nu har jag slutat för idag och ska hem och småfixa lite, sen blir det att åka till min hubbie när han slutar. Känns skönt att jag har två arbetsdagar kvar och sen har torsdag ledigt för att fixa det sista inför marknaden. Har ändå en del kvar, ska tova några sittdynor, sy på alla handtag på shoppingkassarna (fastnade framför SATC i helgen så det blev aldrig av), fästa en himla massa trådar och göra tryffel. Sen är det lite virkande och stickande kvar. Men det är mest småsaker som ska göras så det känns rätt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar