lördag 26 november 2011

Effektivitet

Idag blir det effektivt. Ska först göra klart en sittdyna som jag började med igår, därefter blir det lite tomtevirkande och därefter tänkte jag sy på handtagen på shoppingkassarna ni kan se på bilderna nedan. Allt detta samtidigt som jag kollar på Sex and the city. Fattar inte varför det är så länge sen jag kollade på den serien, sett alltihopa flera gånger, men det var säkert två år sen sist. Fy på mig.

Nu har jag iaf varit iväg på stan med brorsan och kollat lite julklappar samt köpt handtag till shoppingkassarna. Sen blev det en tur till coop för lite inhandling till bakning i veckan. Har också pratat med pappsen på Skype. Han är i Thailand sen typ tre veckor tillbaka. 30 grader i vattnet och brun som en pepparkaka och ändå mer än en vecka kvar i värmen. Och nej vadå, jag är inte alls avundsjuk :P

Varsågoda, en bildbomb på en del av det jag har att göra i helgen och lite andra bilder :)







Men nu blir det SATC och virkning. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar