onsdag 23 november 2011

I'm dreaming of a white christmas

Förlåt mig för att jag inte lagt upp bilder! Har tänkt göra det men det har helt enkelt inte funnits tid/ork. Vad dålig med huvudvärken igen i måndags så då blev det inget och igår var jag hos min hubbie. Har lite att göra idag efter jobbet, men jag ska försöka ta lite bilder lite snabbt innan jag sätter mig i soffan och njuter av stickning och bonde.

Har inte stickat eller virkat just någonting sen sist. Några tomtar blev det i lördags, och en sittdyna i söndags, men efter det har jag inte gjort mycket kreativt. Men det ska det bli ändring på ikväll och varenda kväll fram till julmarknaden :) Bara drygt en vecka kvar nu! Helt sjukt vad tiden går fort.

Men nu ska jag jobba. Så uppdaterar jag förhoppningsvis ikväll :)

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar