onsdag 16 november 2011

Skallebank

Har nu en ny episod av hortons, vilket inte alls känns speciellt roligt. Framförallt eftersom jag inte kan sticka speciellt mycket, även om jag vill.

Började i måndags, dock så var det inte så farligt, men igår runt 12ish blev det illa, och efter det har det gått neråt, somnade 19 igår kväll och fick mig 12 timmars sömn för att sedan vakna med huvudvärk åter igen. Idag har jag haft riktigt ont hela dagen, med uppehåll på max halvtimmes-perioder.

Inte direkt det roligaste sättet att spendera en efterlängtad ledig dag på. Jag som hade tänkt baka och sy och sticka och njuta av ledigheten, nu blev det som en sjukdag istället. Men men. En sjal har jag ändå lyckats göra under de här två dagarna.

Det är alldeles för mörkt för att få till någon bra bild nu, så det får vänta. Men som det känns just nu kommer jag att vara hemma imorgon, och förhoppningsvis bli bättre.

Nu är det snart bonde, får se om jag orkar kolla eller om jag kanske sparar det till en annan dag när jag mår bättre.

Nu ska jag återvända till sängen för att förhoppningsvis må bättre tills imorgon. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar