tisdag 11 oktober 2011

Kanonplats!

Idag ringde Gertrud från Jamtli Julmarknad mig och jag har fått en jättebra plats. Min favorit på hela marknaden! Nämligen gränden mellan gulletorget och Stora scenen på Jamtli. Det kan inte bli så mycket bättre än så känner jag. Den gränden brukar alltid vara som mysigast och det känns verkligen jätteroligt :)

Nu har min inspiration inför julmarknaden ökat så extremt mycket och det känns bara bra inför det hela :) Så nu ska stickas, virkas, sys och bakas i massor :)

Ska göra klart sjalen nu i veckan och sen borde jag göra klart pippitröjan snart också. Men jag har verkligen ingen inspiration för den, och eftersom den är till mig själv är det ju liksom ingen brådska med det. Annars har jag lite mönster på lite smågrejer till försäljning på julmarknaden som jag ska prova på :)

Ett par vantar till mig själv är dock ganska hög prioritet eftersom de jag har nu börjat gå sönder, och dessutom har jag ju inte gjort de själv. Roligast att ha nåt man har gjort själv :)

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar