tisdag 25 oktober 2011

En otovad sittdyna

I helgen hann jag med den här sittdynan då det var extremt lugnt på jobbet så jag kunde göra lite mellan frågorna och dessutom på rasterna :) Nu läggs den i högen tillsammans med de två andra otovade sittdynorna som väntar på att få en sväng i tvättmaskinen. Ibland hade det allt varit skönt med en egen tvättmaskin :P

För er som inte vet hur det ser ut när man tovar sittdynorna så blir det så här:






Håller på med en till just nu också. Det är så skönt att hålla på med, speciellt när man är lite trött då det både går fort och är enkelt. Sen blir det ju verkligen supersnyggt med! Tycker iaf jag ;)

Nu ska jag gosa ner mig under en filt och avnjuta julmust och bra tv, och självklart virka klart sittdynan.

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar