fredag 14 oktober 2011

Helg!

Nu är det helg :)

Konstig vecka har det dock varit och det känns inte riktigt som fredag eftersom jag varit borta på utbildning onsdag-torsdag. Men det ska ändå bli jätteskönt med helg och jag ska ta det så lugnt som bara möjligt. Sticka klart sjalen tänkte jag göra i alla fall. Har inte hunnits med så mycket stickande senaste dagarna nämligen.

Igår var jag och Christine på bio. Vi såg Niceville och guuuud vad bra den var! Det var så skönt för jag hade verkligen inga förväntningar och visste inte ens vad filmen handlade om. Men den var verkligen jättebra. Ena stunden hade man tårar i ögonen och nästa stund skrattade man så man fick ont i magen. Rekommenderar den verkligen!

Jag längtar efter snö. Varje morgon hoppar jag upp ur sängen för att önsketänkande se om den kommit. Men inte än, men snart! Helt underbar känsla när man drar upp persiennerna och det är massor med snö.

Men nu väntar en lugn kväll i soffan och en helg minst lika lugn :) Uppdaterar med bilder i helgen.

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar