söndag 1 januari 2012

Tilda-mössa

Herregud vad trött jag är. Somnade typ halv tolv igår och vaknade i ren panik på tolvslaget och trodde för en stund att tredje världskriget brytit ut innan jag kom på att det var nyår. Sen var det raketer till typ halv tre inatt. Med andra ord är jag helt sjukt trött eftersom jag klev upp halv sju. Men nu är det bara åtta timmars jobb sen är jag ledig två dagar!

Anyway, mössan jag började på i fredags är snart klar. Dock så blev den väldigt stor, men det gör inget. Mackan kanske kan få den :) Färgen syntes ju inte så bra i fredags, men så här ser den ut på riktigt.

Bild lånad från torgstenen

Dock så ska jag göra en till sen, som jag ska ha själv. Insåg alldeles för sent att den var för stor nämligen så jag orkade inte repa upp. Men men, det är ändå första gången jag virkar med Tilda garn så sånt får man ju räkna med.

Men nu ska jag jobba till fem, sen ska jag dega i soffan. Längtar redan. :P

Gott nytt år på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar