måndag 9 januari 2012

Sommar sommar sommar

Senaste dagarna har jag drömt mig bort till sommaren, och framförallt har jag längtat tills jag har fyra veckors semester till att göra ingenting om jag så vill. Jag älskar verkligen vintern, men jag älskar sommaren också, när den är bra dvs. Vilket inte är många dagar här i Östersund. Men jag har i alla fall tänkt på vad skönt det skulle vara att bara vara i stugan och lyssna på sommar i P1 och virka. Mys ju.

Helst vill jag också åka utomlands till något lugnt ställe och bara ligga på en strand och inte röra en muskel i två veckor också. Men vi får se om det blir något av med det. Hoppas det iaf!


Annars fortsätter jag att virka på min mössa, dock så har jag inte hunnit göra mer än några varv idag, men det gör inget. Skulle tippa på att den blir klar i övermorrn.

Nästa vecka ska jag lära Zandra att virka. Fick visa henne en video från karate kid: lektion 1, dvs wax on wax off. Det må vara tråkigt men det blir ju bäst att börja bra :) Så Zandra, det är bara att virka en grytlapp innan du virkar en mössa ;)

Nu ska jag jobba till 20,40 sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på Ugly betty och virka några varv!

Buona sera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar