lördag 31 december 2011

Gott nytt år - summering av 2011

2011 har varit sjukt händelserikt år, på något sätt, men ändå inte.


Började med att åka till Hovden och var där december-maj. En väldigt lärorik säsong som var helt underbar på alla sätt bortsätt från att jag saknade alla här hemma. Men jag lärde känna helt underbara personer och blev såklart även klokare. Massvis med minnen som jag kommer bära med mig. (Allra extra alla mysiga tusselandsfikor med världens bästa Sofie:) )





Efter Hovden var det lugnt i en månad, därefter åkte jag med Mc & co till USA. Har massvis med grymt bra minnen även härifrån, men bäst av allt var ändå Yosemite, Sea World och San Diego Zoo och vi får ju såklart inte glömma M-street i LA. GOD MAT!





Efter denna underbara trip till USA var det sommar i full gång och jag jobbade mest hela tiden, sen kom yran, vilket var den bästa yra jag varit på. Bäst av allt var Rebecca & Fiona, The Sounds och Adrian Lux. Grillades hos mig med mysbrudarna också. På lördagen var det dessutom kalas för världens bästa momma och moffa som båda fyllt 60 i år.




Därefter har det inte hänt mycket. Jag virkade, stickade och sydde för fullt i princip från sommarens slut tills det att julmarknaden inträffade och jag sålde massvis av mössor!




Jag och mamma spenderade också en helg i Stockholm där vi såg Romeo och Julia. MYS.


2012. Nu är det här året slut och jag firar det med att jobba till 21 ikväll och därefter börja 08:00 imorgon igen. Detta resulterar i att jag kommer att sova när det blir nytt år. Men jag tror ändå på ett riktigt bra år. Hoppas på en resa till nåt varmt land, och att få surfa. Sen ska jag bli stor och utbilda mig. Kanske till frisör? Kanske någon textillinje? Den som lever får helt enkelt se. Men jag tror definitivt att 2012 kommer att bli året då jag säljer MASSOR med mössor. Även om det såldes MASSOR 2011, så ska det bli ännu mer 2012.

Så välkommen 2012 och gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar