torsdag 5 januari 2012

Mössa klar

Det är superlugnt på jobbet idag och mössan har hunnit bli klar. Det är min hubbie som ska få mössan som jag egentligen tänkt ha själv, men då det var första gången jag virkade med Tilda så blev den lite stor för min del. En ny mössa är redan påbörjad och den blir i samma färger men kommer ändå att se annorlunda ut :)


Igår tog jag ut röda timmar och slutade efter lunch i syfte att jag skulle hinna klart med att rensa förrådet. Så nu är förrådet rensat, disken diskad, lägenheten dammsugen samt att jag hann med att ta ner alla julsaker. Känns skönt att ha hunnit med allt :)

I övrigt jobbar jag även imorgon, då till 16,10 och efter det blir det middag hos svärfar. I övrigt i helgen tänkte jag mest ta det lugnt och virka :)

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar