söndag 15 januari 2012

Wir kinder vom Bahnhof zoo

Den såg jag igår. Riktigt bra, trots att den bitvis var ganska seg så var det helt klart värt det att se klart hela filmen. Var också på coop och storhandlade lite, imorrn börjar jag med LCHF! Så nu ska jag bli pigg och snygg :)

Börjar jobba 9. Har dock känningar av hortons, men jag ska göra ett ärligt försök ett tag iaf. Sen dröjer det ju tills 11-12 innan bussarna i den här stan börjar gå på söndagar också så, hoppas att jag får hålla mig någorlunda bra i skallen tills minst dess! :)

Efter den senaste mössan har jag faktiskt inte virkat mer än typ 10 varv på en ny mössa. Har istället läst Annika Östberg och hoppas att jag ska bli klar med den boken snart. Gäller bara att vara på läshumör så kommer den nog läsas klart väldigt snart.

Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe. toodles!


Jag på den goda tiden innan det så kallade sambo/norgehullet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar