fredag 23 september 2011

Snart långhelg!

Åhhhh vad skönt det känns, har sovit ganska dåligt senaste två veckorna så jag kan behöva sovmorgon och nu kommer jag få va ledig först tre dagar och därefter jobbar jag sent fyra dagar, så det blir sju dagars sovmorgon. Men allra mest ser jag såklart fram emot tre dagars ledighet.

Satsar på att göra klart pippitröjan i helgen, men det är oklart om jag hinner. Men jag hoppas det i alla fall. Längtar efter att få börja använda den :) Annars måste jag plugga lite italienska i helgen. Läser på distans så tid måste man ta sig!

Statistiken har skjutit i höjden senaste dagarna. Det känns ju himla kul måste jag säga! :)


Igår hade vi syjunta på jobbet. Det var trevligt och jag stickade på min pippitröja. Blev också sjukt sugen på att köpa knit-pro stickor. Vilket jag förvisso varit ett tag, men igår när jag fick se dessa underbara skapelser in action så blev jag lite extra sugen. Mamma, julklapp? :)

Ikväll ska jag på middag hos mamsen, sen blir det film och sticka för fulla muggar resten av kvällen. Gud så glad jag är att det är fredag! :D

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar