måndag 26 september 2011

Min helg

Har haft en lugn och skön helg med en del pysslande och även bakande :)

I fredags va jag hos mamma på middag och i lördags kväll blev jag bjuden på middag av min morfar och igår var jag och gubben på bio, Crazy, stupid, love såg vi. Den var helt okej. I övrigt bakade jag bullar igår, blev supergott :) Sen har jag stickat lite sockar, har också stickat lite på pippitröjan, men det har inte blivit så mycket eftersom jag inte haft nåt riktigt sug efter det. Men lite har jag som sagt gjort.



Just nu kollar jag på tv och väntar på att tryffelsmeten jag har i kylen ska stelna till. Tänkte nämligen prova på lite minttryffel. Blev förvånad över hur lätt och snabbt det gick att fixa smeten, så nu är det bara väntan på att den ska stelna till i kylen och sen rulla smeten till bollar. Blir nog gott i alla fall :)

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar