söndag 11 september 2011

Random news

Jag har hunnit med massor sen sist. Dock så har jag inte orkat sitta vid datorn och ladda upp bilder och har inte heller orkat tagit några bilder, men jag planerar att lägga upp dessa imorrn. Jag har gjort två stycken grovstickade mössor. Superhärliga ofcourse och härligt att sticka en mössa på stickor 15 så det går superfort, även om man får lite kramp i fingarna ibland.

Har också hunnit med ena framstycket till koftan jag gör så det återstår bara ett framstycke till sen är den klar! Äntligen :) Hade tänkt göra klart det andra framstycket idag, men garnet tog slut och jag har ingen möjlighet att skaffa mer idag så det får vänta tills i veckan ändå. Men det går nog fort när jag väl köpt garn då allting känns mycket roligare när det bara är lite kvar tills den är klar. Man ser ljuset liksom.

Fick en massa garn av mamsen igår också. Har skrivit ut en hel bunt med beskrivningar så vi får se vad det kan bli för saker av allt garn. Men jag är sugen på nån slags kofta/bolero till mig själv av ett av garnen iaf. Så vi får se.


Gud vad jag skriver om ointressanta saker.. Bilder kommer inom kort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar