onsdag 15 februari 2012

Korthårig

Ja, min frisörskräck har än en gång bevisat sig vara helt befogad. Max en dm sa jag. Det blev ganska mycket mer än så. Inte klipptes håret upp nåt heller så det ser riktigt konstigt ut. Men men.


Hade en riktigt mysig alla hjärtans igår. Vi gick och käkade på Olearys, lite av vårat ställe då vi oftast käkar där när vi äter ute. Supergott som vanligt :) Sen åkte jag hem och däckade vid 22. Vaknade vid åtta imorse och njöt av ledigheten genom att ligga kvar i sängen och kolla på vampire diaries ett par timmar. Efter det var jag supereffektiv och tvättade, diskade, plockade undan, dammtorkade, dammsög och lagade mat :) Känns superskönt att ha det riktigt fint här hemma nu!


Har även stickat lite på pippitröjan. Ser fram emot när den är klar, ser också fram emot att påbörja nästa projekt vilket jag tror kommer bli helt underbart bra. Nämligen en sån här tröja :)

Jag kommer dock att göra den helt i Paris, alltså inte i paris och cotton viscose. Sen kommer jag att göra den svart och mörklila. Guuuud vad jag längtar! Tror verkligen att den kommer bli kanonbra och det är verkligen min stil.


Nu ska jag sticka vidare så att den här evighetströjan blir klar nån gång :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar