onsdag 7 december 2011

Låter mina fingrar vila

Det var länge sen det hände, men jag har snart inte virkat/stickat på en vecka. En hel vecka! Börjar få smått abstinens, men det är på ett sätt skönt också. Istället passar jag på att läsa bland annat. Läser Sorgfågel som är berättelsen om Annika Östbergs liv. Den är riktigt spännande hittills och jag rekommenderar den.

Min stickpaus kommer dock att upphöra inom kort då jag nu inte kommer jobba sent mer den här veckan vilket jag gjort den här veckan. Sen måste jag ju såklart hinna med att göra pappas tröja som jag inte ens har köpt garn till än. Men det känns ändå som jag har gott om tid med tanke på att jag inte har något annat jag måste göra.

Ska snart, snart, snart lägga upp bilder från julmarknaden. I promise. Tills dess bjuder jag på en av de vackraste låtarna som någonsin gjorts till en av de bästa filmerna som någonsin gjorts. Gud vilka rysningar jag får av den här låten alltså. Så ta mitt råd och lyssna på den genast :)


Nu ska jag åka hem till pappa och säga hej till han då han varit i Thailand i en månad. Och som sagt. Bilder kommer snart :)
/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar