måndag 5 december 2011

Summering av helgen

Det har verkligen gått super! Känns jättekul att det var så många som köpte mina mössor och jag känner redan nu att jag vill ställa ut nästa år igen. Tack till alla er som handlat hos mig :)

Ska inom kort lägga upp en till sida i menyn där det finns bilder och priser på mössor, sittdynor, shoppingkassar och sjalar.

Bilder för julmarknaden kommer inom kort också. Men det har som sagt gått väldigt bra, jag är rätt slut nu, och det känns på ett sätt skönt att det är över så jag kan njuta av julen nu.

Äntligen har jag tid att göra klart min pippitröja, samt göra pippitröjan till pappsen som han ska få i julklapp.

Men först och främst ska lägenheten julstädas!



Så här långt har jag kommit på pippitröjan. Nu har den dock fått ligga i en påse och vila typ två månader..

Men nu. Städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar