måndag 12 december 2011

Stick/virkpausen är över!

Förlåt för min bloggtorka! Men jag har varit lite anti datorn och dessutom så hade jag en liten stickpaus fram tills igår. Då blev jag helt plötsligt inspirerad till att börja med pappsens tröja. Min egen tröja får vila lite till eftersom den inte är brådskande (samt att jag inte riktigt vet vart jag är och orkar inte ta reda på det just nu :P).

Pappas tröja ska vara klar till julafton i alla fall. Har gjort lite på bakstycket so far. Det är myyyycket kvar, men med viljan och mycket soffmys är det absolut genomförbart. Apropå pappa så sålde han tre mössor på hans jobb idag. Jag är imponerad med tanke på att det inte jobba så många på hans jobb. Dessutom skulle han ta med lite mer imorgon då de har personalmöte så förhoppningsvis säljer han lite mer då. Sen ska både mamma och momma få ta med sig på sina jobb också, om det finns nåt kvar :P

Det jag hunnit med på pappas tröja så här långt.
Nu ska jag kolla på julfilm och fortsätta sticka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar