måndag 5 mars 2012

Mcleods döttrar

En av mina absoluta serier är Mcleods döttrar, vet inte hur många gånger jag sett hela serien, men det har hänt ett par gånger.. I lördags kväll fick jag den där myskänslan, den där känslan som innebär att jag vill kolla på Mcleods. Första gången på säkert ett halvår. Och direkt när jag satte igång första avsnittet kände jag det. Nåt slags lyckorus bara av att se hur fint det är. Inspelat i södra Australien på landet. Så vill jag också bo.

Men men. Nog om det :P Har gjort klart tumkilen på ena vanten nu. Skönt då det känns som det går mycket fortare eftersom man stickar så mycket färre maskor. Så det är bara att fortsätta sticka på!

Nu får dock tvåändsstickningen vara för resten av dagen och jag ska fortsätta att fästa alla hundratals trådar på pariströjan så jag kan börja på andra armen, det såklart i soffan framför Mcleods döttrar :)

Lägger upp bilder på tröjan när jag fäst trådarna så det ser någorlunda ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar