måndag 19 mars 2012

Dags att bli vuxen

Sådärja. Då har jag sökt till högskolan i höst. Har sökt syslöjdslärare på typ fem skolor, sen har jag sökt sjuksköterska och sjukgymnast också. Hoppas dock på att det blir en syslöjdslärare av mig!

Ska också söka till stickning på Sätergläntan, men det har jag gott om tid på mig till då personligt brev och ansökan ska in i början av maj. Om jag skulle komma in både på stickning och lärare vet jag faktiskt inte vad jag skulle välja. Men det har jag tid att fundera på, och jag ska inte hoppas på för mycket heller.

Ah well. Sen sist har jag kikat på film, stickat på pippitröjan, beställt garn och skickat in ansökan till högskolan. Jag älskar att vara ledig! :)

Bjuder på en bild från LA så länge :)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Hoppas att du kommer in på det du helst vill gå!
    Jag har hört att Göteborg ska ha en jättebra slöjdlärarutbildning :)

    SvaraRadera
  2. Kolla va coolt! Detta vill jag lära mig någon gång :)http://www.youtube.com/watch?v=P0UeKthfIFQ
    Kram mamsen

    SvaraRadera