måndag 22 oktober 2012

Born this way

Nu tänker jag vara jättetråkig och lägga ut exakt samma blogginlägg som jag nyss skrev till min andra blogg. Men det är ju inte alla som känner till båda så det får bli så ändå :P Skyller på att jag har en tentahjärna som bara vill sova just nu!



Jag pluggar minst åtta timmar om dagen, helst 10 timmar, har tillåtit mig själv att ta lunchrast och middagsrast på 20-30 min beroende på om maten serveras i matlåda eller om den måste tillagas först. Kaos i hjärnan är det iaf. Bäst för läraryrket att det är riktigt bra, för det här önskar jag inte min värsta fiende. Men å andra sidan känns det ju bättre å faila tentan om jag verkligen känner att jag har gjort allt jag kunnat. Vilket jag gör nu.


Men nu ska jag gå direkt från tentaplugget till sängen. Så det funkar serru.


Å juste! fick betyg från min VFU-mentor idag också. Fick ett utmärkt betyg och hon tror att jag kommer att bli en jättebra lärare, hon skrev också att eleverna hade frågat efter mig veckan efter min praktik vilket hon tyckte var ett tecken på att dom saknade mig. Naaaaaw! :D

Natti natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar