tisdag 17 april 2012

Ta mitt råd

Åk ALDRIG till Norge och jobba. Det är inte värt besväret med den där jäkla deklarationen som bara är en enda stor huvudvärk kombinerad med en klump i magen.

Jag och min bror har nämligen inte fått våra deklarationer. De har helt enkelt slarvats bort på posten på väg till hovden där vi jobbade ifjol.

Pratade med skatteetaten. Fick till det att dom skulle skicka min deklaration till min svenska adress. Sen när det kom till brorsans deklaration visar det sig att det är extremt regelfel eller nåt att göra det så det hela slutar med att varken min eller brorsans kommer att skickas hit. Utan JO vi måste bara skicka in en jävla massa blanketter och kopior på leg å jadajada för att ens få dessa skickade till Sverige. Det bästa av allt är att deklarationen ska vara inne den 30e april. Hatar jag norska skatteverket? JA!

1 kommentar: